Крупецький ліцей

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 218
Нас можна знайти

Одноклассники

Крупецький НВК

 

ВКонтакте

Крупецький ліцей

 

Герб школи

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка
5


Друзі сайту
Методичне об єднання класних керівників Крупецького НВК виявляє творчий потенціал учителя, класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби є актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів.

     Методичне об'єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах.
Перед ними постає завдання: виховати громадянина - патріота, формувати громадську активність дітей та підлітків, які люблять свій народ, Україну, готові самовіддано захищати і розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, виробити імунітет до негативного впливу соціального середовища.
     Методичну роботу з педагогами - вихователями сконцентровано на вирішенні проблемного питання: вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності, та навчально - виховному процесі в школі.
    Головні зусилля зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально -психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.
    Проведення засідань сприяє підвищенню теоретичного рівня педагогічних кадрів. Розширенню їхнього світогляду, допомагає отримати необхідні знання для втілення інноваційних особистісно зорієнтованих виховних технологій, впроваджуючи активні форми і види діяльності запровадженню інтерактивних методик у виховний процес.
Класні керівники активно впроваджують творчу програму виховної роботи

                             Під час роботи над проблемними питаннями в системі методичного забезпечення основну увагу спрямовано на виконання таких завдань:
- Підвищення практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховній діяльності;
- Вироблення єдиних вимог у вирішенні найпринциповіших питань практичної реалізації особистісно зорієнтованих виховних технологій, забезпечення системності в роботі;
-Вироблення в педагогів умінь і навичок застосування науково -теоретичних знань на практиці, вдосконалення їхньої педагогічної майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
- Ознайомлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
-  Впровадження в систему підготовки педагогічних кадрів активних форм роботи: рольових, сюжетних ігор, діалогів, дискусій, диспутів тощо.
    В основу навчально - виховного процесу школи покладена проблема « Використання місцевого та пошукового матеріалу на уроках та позакласній роботі з метою виховання в учнів інтересу до знань, виховання юних патріотів України».
Головне завдання в роботі класного керівника - створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять:
а)    гурткова робота та робота за інтересами;
б)    вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування учня в школі та поза нею;
в)    взаємини з батьками;
г)    проведення виховних бесід, класних годин, екскурсій, походів.
     Виховна система школи направлена на створення національної школи - прищеплення дітям любові до духовних оберегів пам'яті, формування в них національної свідомості, прилучення до нетлінних скарбів народної творчості.
    Для цієї роботи створений історико - краєзнавчий музей школи.
    Однією з основних проблем у виховній роботі з учнями є налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвиток творчого потенціалу дитини та профілактична робота, направлена на правовий аспект у вихованні учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина - це особистість. А кожна особистість потребує творчого підходу, великого терпіння і любові з боку вчителя, вихователя. Тільки при такому підході до справи є шанс розкрити і розвинути усі кращі сторони чутливої дитячої душі, творчого потенціалу дитини.
   Робота методичного об'єднання класних керівників спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.

РОБОТА З КЛАСНИМИ КЕРІВНИКАМИ - ПОЧАТКІВЦЯМИ
1.    Проводити інструктивні наради - консультації з класними керівниками - початківцями.
2.    Закріпити за молодими педагогами вчителів - наставників.
3.    Розробити перспективні плани самоосвіти з реалізації науково -методичної проблемної теми.
4.    Забезпечити взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування, батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.
5.    Провести бесіди - консультації зі шкільним психологом з проблем анкетування, діагностики, психолого - педагогічних спостережень та написання характеристики вихованців.
6.    Заслухати звіти « Мої перші педагогічні знахідки»
7.    Здійснити діагностику та відстеження готовності молодих учителів до здійснення інноваційної діяльності в системі превентивного виховання.


Форма входу
Хмаринка тегів
Урок-екскурсія випускний Привітання директора школи Пришкільний табір Відпочинок на озері Тренінг за 10 версією Новий сайт вчителя інформатики вірш Єдина Країна! Единая Страна!
Пошук
Точний час
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Календар свят

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz